Pielęgnacja okolic oczu z Murier.


Witajcie Kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z nowym kosmetykiem, którego dopiero zaczęłam testować. Jest on  firmy Murier, a więc na początku przybliżę Wam trochę wiadomości  o niej, jeżeli ktoś jeszcze o niej nie słyszał :)

Murier to jedna z pierwszych firm na rynku, która oferuje szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków z wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych (Stem Cells). Nasze produkty powstają w wyniku zastosowania unikalnych technologii, będących efektem badań naukowych, prowadzonych przez znakomitych specjalistów z dziedzin kosmetologii i dermatologii. Dzięki ich wiedzy i zapałowi oferujemy Państwu całą gamę innowacyjnych kosmetyków przeznaczonych do każdego rodzaju skóry, również tej problematycznej (serie anty-angin oraz przeciwzmarszczkowe) o bardzo intensywnym działaniu liftingującym i napinającym skórę.

Nieustannie, dbając o najwyższą jakość kosmetyków, jak również bezpieczeństwo klientów, gwarantujemy, że każdy z naszych produktów przed trafieniem na rynek przeszedł liczne testy laboratoryjne i dermatologiczne. Ponadto, nasze produkty nie zawierają parabenów, co daje pewność ich najwyższej skuteczności i jakości.Wszystko to po to, abyście mogli Państwo jak najdłużej cieszyć się młodym wyglądem.

Ja dostałam do testów ten o to krem:



Opis:
 Krem pod oczy Collagen Hydration eye został stworzony po to, by odpowiedzieć na potrzeby delikatnej skóry wokół oczu. Codzienna aktywność, zmęczenie, stres i emocje powodują, że skóra ta jest szczególnie podatna na powstawanie drobnych zmarszczek i przebarwień. Krem pod oczy Collagen dzięki zawartości ekstraktu z kiełków sojowych i pszenicznych działa dotleniająco, zapewnia pełne nawilżenie i odżywienie skóry. Dodatek kolagenu poprawia elastyczność i sprężystość skóry i nie pozwala na utrwalanie się zmarszczek mimicznych. Zawarte w komórkach roślinnych flawonoidy przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu oraz pobudzają naturalne procesy regeneracji skóry. Polisacharydy i kwas hialuronowy zapewniają długotrwałe nawilżenie I wygładzenie.

Rezultaty, które powinnam zauważyć po użytkowaniu:
Wzrost zawartości kwasu hialuronowego.
Dotlenienie.
Wzrost zawartości kolagenu.
Stymulacja syntazy hialuronowej.
Ochrona żywych warstw skóry.
Chroni enzymy przed glikacją.
Wygładza skórę.
Zapewnia głębokie nawilżenie skóry.

Ujędrnia skórę i redukuje drobne zmarszczki.

Ciekawe jak się sprawdzi. Co prawda, dużych zmarszczek pod oczami jeszcze nie mam, ale te lekkie, mimiczne już mi towarzyszą niestety. 

Zobaczymy jak upora się z moimi cieniami pod oczami. Trzymajcie kciuki! Za około miesiąc wracam z recenzją.


22 komentarze:

  1. ciekawia mnei ich kosmetyki, czesto ostatnio je widuje na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze bardzo ciekawi ich odzywka do rzes :) Moze w koncu jakas dobra i naturalna

      Usuń
  2. Moja okolica oczu na szczęscie nie jest wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. też od niedawna używam kremiku pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nim wcześniej, ale ja nadal jestem na etapie poszukiwania czegoś dobrego pod oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam ani o firmie, ani o produkcie, więc się nie wypowiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki. Zobaczymy jaka będzie recenzja. Jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę kosmetyki tej firmy opanowały blogosferę, ciekawe są bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo! :) Bardzo mnie zaciekawiły, czekam już na recenzje ich wszystkich.. :D

      Usuń
  9. Ja co prawda swój krem pod oczy znalazłam, ale ciekawi mnie ich serum nawilżająco - odmładzające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A o takiej firmie to ja jeszcze nie słyszałam ;d Ale bardzo fajny post :D
    zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja też jestem ciekawa :D a nóż okaże się tak dobry, że sama się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak wypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wszystkie trzy kremy z tej serii i jak na razie jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam kupić jakiś krem pod oczy bo mam straszne wory, pomyślę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, daj znać jak się sprawdza krem ;-)
    Zostaje na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy na naszą stronę www.murier.com ,wysyłka zawsze za darmo a przy zakupie 3 produktów mleczko do demakijażu i tonik gratis!;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Copyright © 2014 anieszkaw , Blogger